Teen Center (Florissant Valley Library)

Al llunyà Missouri (EEUU) trobem una àrea juvenil que destaca pel seu aspecte confortable i acollidor. Es pot fer molt amb uns coixins i uns sofàs! Ubicar expositors propers amb fons de la biblioteca que pugui resultar interessant per a l’usuari ens sembla imprescindible a qualsevol zona de lectura informal.

Un aspecte que seria millorable és la il·luminació; encara que s’ha de garantir una llum uniforme que permeti llegir, crear espais diferenciats amb una il·luminació més íntima pot donar bons resultats. Molts hem llegit amb llanterna al llit i tampoc ha estat un drama! Què en penseu sobre aquest tema?

Aquí podreu trobar més informació sobre la biblioteca; la imatge l’hem vist en aquest enllaç.